close

 

You Are My Waking Dream
You' re All Thats Real To Me
You Are The Magic In The World I See
You Are In The Prayer I Saying
You Are In My Two My Names
You Are The Faith That Make Me Belive
Dreams On Fire, Higher and Higher

Pasion Burning, Ride On The Path,
Once For Forever Yours
In Me, All Your Heart,
Dreams On Fire, Higher and Higher

You Are My Ocean Rage
You Are My Thought Each Day
You Are The Laughter From Childhood Games
You Are Things Further Down,
You Are Where I Belong
You Are Make Me Feel In Every Songs
Pasion Burning, Ride On The Path,
Once For Forever Yours
In Me, All Your Heart,
Dreams On Fire, Higher and Higher
你是我的夢醒時分
你對我來說如此真實
你代表這世上的奇蹟
你就是我日夜祈禱的
你就在我的名字之間
你就是讓我相信的信念
如夢燃火,越來越高

燃燒著激情,通往那徑去
直達永遠的你
在我內心是你那滿滿的情
如夢燃火,越來越高

你是我的海洋
你是我終日的思念
你是從我幼時遊戲中那個朗朗而笑的孩子
你是那麼遙遠
但你就是在我的應許之地上
你讓我覺得每首歌都是妳的身影
燃燒著激情,通往那徑去
直達永遠的你
在我內心是你那滿滿的情
如夢燃火,越來越高

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    rayfen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()